Informacje o planowanych wyłączeniach energii elektrycznej również dla Rejonu Bełchatów (po wybraniu odpowiedniego Rejonu Energetycznego z listy) publikowane są na stronach internetowych PGE Dystrybucja S. A.
Stronę tą można odwiedzić po kliknięciu w poniższy link.
https://pgedystrybucja.pl/strefa-klienta/wylaczenia-i-awarie
Na stronach PGE Dystrybucja S. A. można również zamówić newsletter (przesyłany przez dystrybutora drogą mailową) informujący o planowanych przerwach.
Przypominamy też, że Gmina Rząśnia nie jest dystrybutorem energii i nie jest w żaden indywidualny sposób informowana o awariach zasilania w związku z tym nie dysponujemy związanymi z tym informacjami z innych niż powszechnie dostępne źródła.
W takim wypadku polecić możemy jednak instalację na Państwa urządzeniach przenośnych aplikacji 991 Assistant PGE Dystrybucja którą można pobrać z GOOGLE PLAY lub APP STORE.
Jest to o aplikacja przeznaczona dla klientów Operatora Systemu Dystrybucyjnego PGE Dystrybucja S.A. mająca na celu ułatwienie odbiorcom energii elektrycznej kontakt z Usługodawcą w zakresie zgłoszeń o braku zasilania energią z jego sieci. Mogą w niej Państwo np. otrzymywać automatyczne powiadomienia dotyczące nie tylko planowanych przerw w danej lokalizacji, ale również informacje o awariach oraz czasie ich trwania i orientacyjnym czasem usunięcia wraz z poglądową mapą zasięgu awarii. Mogą Państwo również w wygodny sposób taką awarię zgłosić.