Planowane wyłączenia energii

Informacje o planowanych wyłączeniach energii elektrycznej publikowane są na stronach internetowych PGE Dystrybucja S. A. Stronę tą można odwiedzić po kliknięciu w poniższy link: pgedystrybucja.pl/wylaczenia/planowane-wylaczenia.

Aktualne przerwy w dostawie energii (awarie i wyłączenia) znaleźć można pod adresem: pgedystrybucja.pl/wylaczenia/aktualne-przerwy-w-dostawie-energii.

Formularz online gdzie można zgłosić awarię znajduje się pod adresem: pgedystrybucja.pl/wylaczenia/zglaszanie-awarii/formularz-online.

Na stronach PGE Dystrybucja S. A. można również zamówić newsletter (przesyłany przez dystrybutora drogą mailową) informujący o planowanych przerwach (pgedystrybucja.pl/wylaczenia/subskrypcja-newslettera).


Przypominamy też, że Gmina Rząśnia nie jest dystrybutorem energii i nie jest w żaden indywidualny sposób informowana o awariach zasilania w związku z tym nie dysponujemy związanymi z tym informacjami z innych niż powszechnie dostępne źródła.

W takim wypadku polecić możemy jednak instalację na Państwa urządzeniach przenośnych aplikacji  991 Assistant PGE Dystrybucja którą można pobrać z GOOGLE PLAY lub APP STORE.

Jest to o aplikacja przeznaczona dla klientów Operatora Systemu Dystrybucyjnego PGE Dystrybucja S.A. mająca na celu ułatwienie odbiorcom energii elektrycznej kontakt z Usługodawcą w zakresie zgłoszeń o braku zasilania energią z jego sieci. Mogą w niej Państwo np. otrzymywać automatyczne powiadomienia dotyczące nie tylko planowanych przerw w danej lokalizacji, ale również informacje o awariach oraz czasie ich trwania i orientacyjnym czasem usunięcia wraz z poglądową mapą zasięgu awarii. Mogą Państwo również w wygodny sposób taką awarię zgłosić.