Przypominamy, że w związku z zakończeniem okresu trwałości projektu pod nazwą „Słoneczne dachy Gminy Rząśnia”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013 od poniedziałku 27 stycznia do piątku 14 lutego 2025 r. prosimy wszystkich obecnych właścicieli nieruchomości, na których zostały wykonane instalacje objęte wyżej wymienionym projektem o osobiste stawiennictwo w Urzędzie Gminy w Rząśni (biuro podawcze), celem podpisania umowy nieodpłatnego przekazania instalacji kolektorów słonecznych na własność.

Stosownie do treści par. 3 pkt. 2 umów, zawartych ze wszystkimi właścicielami nieruchomości w latach objętych projektem, tj. 2010-2012, dotyczących zobowiązań organizacyjno-finansowych: „Po upływie okresu czasu, o którym mowa w ust. 1 całość zestawu kolektora słonecznego przejdzie na własność Właściciela. Przeniesienie prawa własności jest obligatoryjne pod rygorem zwrotu kosztów instalacji zestawu kolektora słonecznego i zostanie uregulowane odrębną umową”.

Umowa zostanie zawarta po okazaniu przez właściciela dowodu osobistego. Umowy podpisywane będą od poniedziałku 27 stycznia do  piątku 14 lutego 2025 roku w następujących godzinach: poniedziałki: 11.00-16.30,  wtorek – piątek: 9.00-15.00.

W sytuacji w której obecny Właściciel lub któryś ze Współwłaścicieli nieruchomości nie jest w stanie osobiście stawić się w celu podpisania umowy, może pisemnie upoważnić inną osobę do zawarcia tejże umowy. Przykładowy wzór upoważnienia można pobrać poniżej.

 

Pliki do pobrania:
upoważnienie do zawarcia umowy przekazania instalacji kolektorów słonecznych (plik PDF),
upoważnienie do zawarcia umowy przekazania instalacji kolektorów słonecznych (plik DOCX).

 

Tekst: Klaudia Gajda.