Szanowni Państwo.
Trwająca awaria zasilania zapewne ma związek z panującymi warunkami atmosferycznymi (np. ciężki opadający śnieg powoduje zerwanie linii energetycznych).
Z mapy awarii zamieszczonej w polecanej już przez nas aplikacji 991 Assistant PGE Dystrybucja wynika, że uszkodzeniu uległa sieć średniego napięcia, a sama awaria ma naprawdę duży zasięg. Mimo, że nie oznaczono tam części terenu na którym awaria występuje, wnioskując z zaznaczonego sąsiedniego obszaru, możemy sądzić, że jej usuwanie potrwa co najmniej do godziny 18.15.
Oczywiście może to ulec zmianie – służby PGE na pewno intensywnie pracują nad jej usunięciem, jednak jako Urząd nie jesteśmy o postępie prac w żaden sposób indywidualnie informowani.
Dodatkowe informacje mogą Państwo uzyskać pod nr tel. pogotowia energetycznego: 991.
Kompletne informacje dot. wyłączeń pod adresem: https://rzasnia.pl/wylaczenia/.
Więcej o samej aplikacji do której używania po raz kolejny zachęcamy: https://pgedystrybucja.pl/wylaczenia/aplikacja-mobilna.








