Aby maksymalnie skrócić czas oczekiwania na połączenie i ułatwić zapisanie się na szczepienie przeciwko COVID-19, zmieniamy sposób obsługi klientów na Infolinii 989.
Do każdego, kto zadzwoni pod bezpłatny numer 989 i wyrazi zgodę na kontakt, konsultanci oddzwonią w najbliższym możliwym terminie (w godzinach 7:30 do 21:30) i zaproponują dogodny termin szczepienia przeciwko COVID-19. Konsultanci podejmują 2 próby połączenia z klientem. Numer telefonu, z którego będą dzwonić konsultanci to +48 22 165 57 55. W tym czasie, ze względu zwiększenie obsługi zapisów na szczepienie, konsultanci będą w ograniczonym stopniu udzielali ogólnej informacji o szczepieniach.
Infolinia będzie funkcjonowała w ten sposób w godzinach od 7.30 do 21.30:
- od czwartku do soboty (25-27 listopada)
- w każdym kolejnym tygodniu od poniedziałku do środy.
W pozostałe dni, a także w godzinach nocnych (od 21:30 do 7:30) infolinia będzie działała w standardowy sposób – dzwoniąc pod numer 989, połączysz się z konsultantem, który zapisze Cię na szczepienie oraz udzieli ogólnych informacji o szczepieniach.
Sprawdź, jak jeszcze możesz zapisać się na szczepienie: https://www.gov.pl/web/szczepimysie/rejestracja
Źródło: gov.pl/szczepimysie.