Szanowni Państwo.

Krótka informacja o zasięgu awarii w dostawie energii elektrycznej, która rozpoczęła się dziś ok. godz. 14.00, na załączonym screenie (mapa zaktualizowana o godz. 15.42).

Według aplikacji 991 Assistant PGE Dystrybucja, którą może zainstalować każdy z Państwa, orientacyjny czas usunięcia awarii to 19.15 (aktualizacja z godz. 16.07) oraz 17.15 na poszerzonym obszarze awarii (oczywiście może to ulec zmianie – służby PGE na pewno intensywnie pracują nad jej usunięciem, jednak jako Urząd nie jesteśmy o postępie prac w żaden sposób indywidualnie informowani).

Dodatkowe informacje mogą Państwo uzyskać pod nr tel. pogotowia energetycznego: 991.

Kompletne informacje dot. wyłączeń pod adresem: https://rzasnia.pl/wylaczenia/.

Więcej o samej aplikacji do której używania po raz kolejny zachęcamy: https://pgedystrybucja.pl/wylaczenia/aplikacja-mobilna.