Drodzy Pacjenci,
przypominamy, że Ośrodek Zdrowia w Rząśni nadal działa w systemie teleporad.
Pacjent, który chce uzyskać świadczenie medyczne (porada, wizyta, e-recepta, e-zwolnienie, pilne skierowanie na badania) musi najpierw zarejestrować się telefonicznie w rejestracji Ośrodka (tel. 44 631 – 77 – 77 lub 518 – 516 – 866)
Rejestracja przygotowuje dokumentację medyczną pacjenta i przekazuje ją lekarzowi wraz z numerem kontaktowym pacjenta. Lekarz oddzwania do pacjentów w kolejności zarejestrowania. Każdy z lekarzy w Ośrodku ma swój oddzielny numer telefonu, więc oddzwaniając nie blokuje rejestracji. Jeżeli lekarz uzna, że pacjent powinien zostać zbadany na miejscu – umawiana jest wizyta na konkretną godzinę. Pacjent jest wtedy wyposażany w odpowiednie środki ochrony.
Nie ma możliwości wejścia do Ośrodka „z ulicy”, bez uprzedniego umówienia. Nie robimy wyjątków.
Narażenie na kontakt z COVID-19 personelu medycznego skutkowałoby zamknięciem Ośrodka na okres kwarantanny i pozbawieniem opieki medycznej wszystkich naszych pacjentów.
Nasi lekarze są dostępni w godzinach 8:00 – 18:00. Średnio udzielamy ok. 100 teleporad dziennie, ale są dni kiedy jest ich nawet 150.
Prosimy Państwa o wykazanie zrozumienia i dalsze odpowiedzialne współdziałanie.